ویرا
خانه / زیرانداز حصیری / قیمت زیرانداز حصیری | برترین صادر کننده به سایر کشورها

قیمت زیرانداز حصیری | برترین صادر کننده به سایر کشورها

برای خرید و اطلاع از قیمت زیرانداز حصیری باید بدانید که زیراندازهای حصیری بیشتر در شهر اصفهان تولید می شوند. علاوه بر شهر اصفهان که قطب تولید انوع زیرانداز می باشد، در شهر تهران نیز تعداد محدودی تولید کننده زیرانداز فعالیت دارند. قیمت زیرانداز نسبت به مارک و کیفیت آن بسیار متفاوت می باشدامروزه زیراندازهای ایرانی و خارجی در فروشگاه های آنلاین با قیمت تولید و به صورت عمده یا تکی عرضه می شوند.

قیمت زیرانداز حصیری | برترین صادر کننده به سایر کشورها

عرضه کننده بهترین مدل های زیرانداز حصیری در کشور

عرضه کننده بهترین مدل های زیرانداز حصیری در کشور

نمایندگی فروش زیرانداز حصیری مرغوب در برخی از مراکز استان ها فعالیت دارد.  زیرانداز حصیری دارای عرضه کننده بهترین مدل های زیرانداز حصیری در کشور در بین انواع برندهای خارجی در بازار است.
متاسفانه تولیدی زیرانداز حصیری با حجم بالایی صورت نمی گیرد. همین امر زمینه واردات انواع زیرانداز از کشورهای چین، ترکیه و حتی امارات را فراهم آورده است. بهترین انواع زیرانداز بر اساس جنس و نوع کاربرد آن باید انتخاب شود.
به عنوان مثال برای رفتن کنار ساحل،زیرانداز حصیری ساحلی با ضخامت حداقل ۶ میلی متر مناسب هستند. برای مسافرت نیز انواع زیرانداز حصیری ۱۲ متری و زیرانداز سفری بهترین گزینه خواهند بود.

خریدار زیرانداز حصیری با کیفیت مناسب در بازار های داخلی

خریدار زیرانداز حصیری با کیفیت مناسب در بازار های داخلی

خریدار زیرانداز حصیری با کیفیت مناسب در بازار های داخلی می تواند این نوع زیرانداز را از وب سایت های اینترنتی و یا فروشگاه های متنوع با قیمت پایین تری خریداری کند.
فروشگاه های آنلاین همواره تخفیف های خوبی را برای کالای خود در نظر می گیرند. وب سایت های اینترنتی امروزه راه های خرید را بسیار آسان کردند.
این وب سایت ها انواع مختلفی از زیراندازها را عرضه می دارند که نشان دهنده تنوع جنس آن ها می باشد. آنان همچنین در اسرع وقت کالا را به دست خریدار می رسانند.
نمایندگی فروش زیرانداز حصیری به صورت سنتی یا اینترنتی فعالیت می کند. انتخاب شیوه خرید با توجه به موقعیت مکانی شما می تواند متفاوت باشد.
این روش خرید بویژه برای خریداران عمده و شرکت های صادر کننده انواع زیرانداز حصیری مزایایی از جمله :حق انتخاب بیشتر، تنوع طرح و مدل، قیمت ارزان، صرفه جویی در وقت و هزینه، اطمینان از جنس و کیفیت، حذف واسطه ها و… را دارا می باشد.

لیست قیمت انواع زیرانداز حصیری

لیست قیمت انواع زیرانداز حصیری

 زیرانداز حصیری از طریق صادرات وارد کشو های همسایه ما می شود و این سبب قیمت بالای این زیرانداز می باشد. اما چند سالی هست که شرکتهای تولیدی داخلی این محصول را تولید و بیشتر در داخل کشور بفروش می رسانند.
به گونه ای که این زیرانداز در کشور های دیگر هم خریداران و طرفداران زیادی دارد در کشور خودمان قیمت آن مناسب تر می باشد.
در این راستا کارخانه های تولید زیرانداز حصیری همیشه سعی بر این داشته اند که علاوه بر کیفیت و دوام و طراحی در کارهایشان، قیمت های مناسبی در بازار داشته باشند.
عواملی مختلفی در  لیست قیمت انواع زیرانداز حصیری تاثیر دارد مانند:

  • مواد اولیه زیراندازها: که کیفیت خوبی داشته باشند.
  • قیمت نخ: نخ محکم و بادوام که زود پاره نشود.
  • سایز زیراندازها: سایزهایی که مساحت بیشتری را بپوشانند.
  • وزن زیراندازها: وزن سبکی که باعث راحتی در حمل و نقل باشد.

فروش ویژه زیرانداز حصیری در تبریز

فروش ویژه زیرانداز حصیری در تبریزخرید و فروش ویژه زیرانداز حصیری در تبریز و سایر شهر ها مورد استقبال خوبی قرار گرفته است ، زیرا زیرانداز های حصیری مسافرتی دارای وزن کم / حجم پایین /قیمت ارزان / خاصیت ضد رطوبت / قابل شستشو / بسته بندی خوب / طرح های زیبا / همچنین رنگهای سنتی هستند که بسیار زیبا و چشم نواز می باشند.
از ویزگی های ذکر شده زیر ما به ضد آب بودن آنها اشاره کردیم.
 این زیر انداز با لایه برزنتی که دارد سبب شده است که این نوع زیرانداز ضد آب و ضد رطوبت باشد و می تواند در مکانهای مرطوب  از آنها استفاده نمود.

  • وزن سبک و حمل آسانی دارند.
  •  قابل شستشو می باشند.
  • کم حجم و فضای کمی را اشغال می کنند.
  • ضد آب و نرم و مناسب برای مسافرتی می باشند.
  • رنگبندی زیبا و دارای سایز های مختلف می باشند.
  • دوردوزی شده با دوام و مقاوم هستند.
  • باکیفیت و بسته بندی خوبی را دارا می باشند.
  • ارزان قیمت و دارای کیف های مخصوص می باشند.

 

نمایندگی زیرانداز حصیری در اصفهان

نمایندگی زیرانداز حصیری در اصفهان زیرانداز حصیری در سال های اخیر تولید و فروش بسیار بالای در دو شهر اصفهان داشته است. این زیرانداز از پارچه با کیفیت و با طرح و رنگ های بسیار زیبا که پشت آن با یک لایه ضد آب پوشیده است، تولید می شود.خرید زیرانداز حصیری در اصفهان نسبت به دیگر شهر های کشور بیشتر می باشد. چون تمام مراحل تولید زیرانداز حصیری در شهر اصفهان امکان پذیر می باشد. قیمت عمده این زیرانداز ها بسیار پایین تر نسبت به دیگر شهرها می باشد. کارخانه های تولید کننده زیرانداز مختلفی در شهر اصفهان وجود دارند که انواع زیرانداز را با برند های مختلفی تولید می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم ساکت
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره تماس: 36939999-031
telegram icon کانال تلگرام: Channel@

دیدگاهتان را بنویسید