ویرا
خانه / جا رختخوابی / جا رختخوابی سنتی | بورس فروش آن به صورت مستقیم

جا رختخوابی سنتی | بورس فروش آن به صورت مستقیم

جا رختخوابی، از جمله مهمترین و ضروری‌ ترین لوازم و وسایل مورد نیاز برای
هر فرد می باشد که می خواهد انواع  رختخواب خود را به صورت منظم و بسیار
راحت و قابل دسترس در مکان های مختلفی همچون فضاهای کوچک منازل مسکونی و
یا محل کار، با خود همراه داشته باشد. یکی از انواع این محصول، جا رختخوابی سنتی می باشد. بدون شک، هر چه قیمت خرید جا رختخوابی سنتی ارزان و در عین حال با کیفیت، مقاوم ،عالی و سبک باشد، مشتری احساس امنیت و رضایت بیشتری را در خرید خود به همراه خواهد داشت. همچنین کاور رختخواب زیپ دار با پارچه مناسب و دوخت استاندارد با خصوصیات کامل از اهمیت ویژه ای برای تولیدکنندگان این صنعت برخوردار است.

جا رختخوابی سنتی | بورس فروش آن به صورت مستقیم

برترین صادر کننده جا رختخوابی سنتی به کشورهای همسایه

برترین صادر کننده جا رختخوابی سنتی به کشورهای همسایهجا رختخوابی سنتی از بهترین مواد موجود تهیه شده که در برابر کشش بسیار مستحکم بوده و از اشیاء داخل خود به خوبی محافظت می کند. از جا رختخوابی سنتی می توان به عنوان جایگزین مشابه صندوق های قدیمی کنار اتاق استفاده کرد. جا رختخوابی سنتی کاربرد های مختلفی دارد که از جمله آن ها می توان جهت استفاده، روی باربند خودرو اشاره نمود. برترین صادر کننده جا رختخوابی سنتی به کشورهای همسایه،در منطقه غرب آسیا، ایران می باشد که توانسته مشتریان زیادری را جذب کند و بازار صادرات این کالا را افزایش دهد. با کمی تحقیق متوجه افزایش مشتری این کالا نسبت به سال های قبل می شویم که خود گویای رضایت مشتریان خود است.

تولید انواع جا رختخوابی در کشور

تولید انواع جا رختخوابی در کشورامروزه بیشتر مردم برای راحتی بیشتر در جابجایی و فضای خانگی کوچکتری که دارند ترجیح می‌دهند وسایل جمع‌وجور داشته باشند و درعین حال کاربرد بیشتری برایشان داشته باشد. جا رختخوابی سنتی یکی از این وسایلی است که قابلیت جمع شوندگی را دارد. کمد جا رختخوابی سنتی دارای یک درب بوده که به‌وسیله زیپ  باز و بسته می‌شود.
تولید انواع جا رختخوابی در کشور بر اساس سایز ها و رنگ بندی های متنوعی انجام می شود که پاسخگوی نیاز تمامی مشتریان خود می باشد. شما می توانید جا رخنخوابی با سایز و رنگ مدنظر خود را به تولیدکنندگان این کالا سفارش دهید و آن را تحویل بگیرید.

فروشنده عمده انواع جا رختخوابی سنتی در سراسر کشور

فروشنده عمده انواع جا رختخوابی سنتی در سراسر کشورفروشنده عمده انواع جا رختخوابی سنتی در سراسر کشور وجود دارندکه محصولات با کیفیت خود را بصورت عمده به مشتریان خود می فروشند. با توجه به اهمیت ویژه این کالا، امکان صادرات آن به کشور های دیگر نیز فرآهم شده است و به دلیل داشتن مزایای زیر به عنوان یکی از کالا های پراستفاده و پرسود در کشور و خاج از کشور تبدیل شده است:

  1. طراحی متناسب با اندازه استاندارد تشک و سایر کالای خواب
  2.  اسکلت محکم و بادوام
  3. سبک
  4.  قابل شستشو با ماشین لباسشویی
  5.  مقاومت در برابر چروک، ساییدگی، پوسیدگی، تغییر رنگ و حشرات
  6. موارد استفاده زیاد
  7. نگهداری از رختخواب و انواع کالای خواب، پتو، تشک، بالش و سایر منسوجات خانگی
    و هر آنچه از یک جا رختخوابی مناسب انتظار دارید.

 

عرضه جا رختخوابی سنتی با کیفیت مرغوب

عرضه جا رختخوابی سنتی با کیفیت مرغوب

البته درست است که که مشتری نیاز به  جا رختخوابی سنتی با پارچه ضد آب و مقاوم و ضخیم ، سبک و در عین حال ارزان قیمت دارد، اما شناخت انواع جا رختخوابی و نمونه های موجود در بازار و آگاهی از خصوصیات مهم پارچه مناسب این کالا بسیار حائز اهمیت است.
از سویی، تولید کنندگان و فروشندگان
 جا رختخوابی مسافرتی،جا رختخوابی جاجیمی، جا رختخوابی مارال طرح اقاقیا و انواع دیگر آن با بررسی معیارهای انتخاب پارچه مرغوب، سعی در عرضه جا رختخوابی سنتی با کیفیت مرغوب ، سبک و عالی کرده اند. جا رختخوابی سنتی بدون پایه بوده و وزن آن بر روی سطح زیرین آن وارد می‌شود تا استحکام بیشتری را داشته باشد ، جا رختخوابی سنتی به دلیل خاصیت جمع شوندگی که دارد می‌توان از آن در محیط‌ های گوناگونی استفاده نمود.

بهترین ارائه دهنده جا رختخوابی سنتی در بازارهای بین المللی

بهترین ارائه دهنده جا رختخوابی سنتی در بازارهای بین المللیبهترین ارائه دهنده جا رختخوابی سنتی در بازارهای بین المللی، کشور ما است که با بهره گیری از تمام امکانات موجود باعث رشد و توسعه صادرات این کالا در بازارهای بین المللی شده است که مشتریان محبوب خود را دارا است. کالای جا رختخوابی سنتی به عنوان یکی از کالا های ضروری امروزه تبدیل شده است و در سایز ها و رنگ بندی های متنوعی تولید شده استامید است روز به روز شاهد پیشرفت و توسعه صادرات این اقلام در بین بازارهای بین المللی شویم. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم ساکت
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره تماس: 36939999-031
telegram icon کانال تلگرام: Channel@

دیدگاهتان را بنویسید