ویرا
خانه / جاجیم / خرید حصیر و جاجیم عمده | برترین تأمین کننده آن در ایران

خرید حصیر و جاجیم عمده | برترین تأمین کننده آن در ایران

حصیر و جاجیم موجود در بازار، مطابق با تقاضای مشتریان، دارای کیفیت بالا، رنگ بندی متنوع و زیبا و سایزهای مختلف است. به همین علت، درخواست خرید حصیر و جاجیم عمده در بازار داخلی و تقاضا برای صادرات بسیار بالا رفته است. خرید جاجیم به صورت عمده و برای صادرات به صورت مستقیم از کارخانه های تولید کننده مزیت های زیادی دارد. علاوه بر قیمت مناسب در خرید عمده، این امکان وجود دارد که  جاجیم را در سایز دلخواه و متفات خریداری کنند. برترین تامین کننده ی آن در ایران در شهر اصفهان و بعد از آن در سطح دوم در یزد می باشد.

خرید حصیر و جاجیم عمده | برترین تأمین کننده آن در ایران

تأمین کننده مدل های متنوع حصیر و جاجیم در کشور

تأمین کننده  مدل های متنوع حصیر و جاجیم در کشورتأمین کننده مدل های متنوع حصیر و جاجیم در کشور، توانایی تولید جاجیم عمده ارزان صادراتی در تنوع طرح و رنگ بسیار و در سایز و کیفیت های مختلف را دارد.  ما با افتخار می توانیم بگوییم که کارخانه ها و تولیدی های اصفهان و یزد این توانایی را دارند که علاوه بر تامین نیاز مشتریان داخلی، انواع حصیر سنتی را به صورت انبوه صادر کنند.برای تولید زیر انداز حصیری و زیرانداز جاجیمی ابتدا ریسندگی و کارخانه نخ برای تولید مواد اولیه نیاز است؛ و چون تمام مراحل تولید حصیر و جاجیم در اصفهان امکان پذیر می باشد، اصفهان را می توان قطب تولید حصیر و جاجیم دانست. کارخانه های تولید کننده در شهر اصفهان از برند های معتبر تولید حصیر و جاجیم هستند.

فروش مستقیم انواع حصیر از تولیدی های معتبر

فروش مستقیم انواع حصیر از تولیدی های معتبرفروش مستقیم انواع حصیر از تولیدی های معتبر با برند های معتبر درب کارخانه با قیمت بسیار مناسب برای همه افراد فعال در حوزه خرید و فروش زیراندار حصیری در بازار داخلی مهیا است. در خرید مستقیم حصیر و جاجیم، علاوه بر داشتن قیمت مناسب ، شما دیگر دغدغه سایز بندی و طرح و رنگ برای جاجیم و حصیر را نخواهید داشت چون طبق سفارش مشتری، محصول مورد نظر در انواع طرح و رنگ تولید و ارسال می شود. در سال های اخیر، تولید و فروش زیرانداز جاجیمی و حصیری در دو شهر اصفهان و یزد با توجه به افزایش تقاضای مشتری رشد چشمگیری داشته است.

کارخانجات تولید جاجیم در ایران

کارخانجات تولید جاجیم در ایرانکارخانجات تولید جاجیم در ایران در شهرهای مختلف تاسیس شده اند. این کارخانجات در کنار  پخش و توزیع و فروش جاجیم، به فروش عمده و همچنین پذیرش سفارش نیز مشغول اند. زیرنداز جاجیم ساخته شده از پارچه جاجیم جدید ترین نوع زیرانداز تولید شده در اصفهان و یزد می باشد. ازویژگی این زیر انداز، ضد آب بودن آن است؛ و همین ویژگی باعث شده است تقاضا در بازار داخلی و همچنین تقاضا برای صادرات به ویژه کشور عراق بالا برود. زیرانداز جاجیم از پارچه جاجیم و یک لایه لیمینت ضد آب که بر زیر آن پرس می شود ساخته شده است. وجود لمینت بر زیر زیرانداز، آن را  در برابر رطوبت و آب مقاوم کرده است. زیرانداز های جاجیم با روش مشابه تولید می شوند ولی در طراحی و شکل ظاهری بسیار با هم تفاوت دارند. اندازه ی این زیراندازها در همه ی تولیدی ها به صورت مشابه تولید می شوند.

فروشنده انواع حصیر و جاجیم صادراتی

فروشنده انواع حصیر و جاجیم صادراتی

صادرات حصیر و جاجیم به کشور های مختلف امکان پذیر می باشد.  مهمترین فروشنده انواع حصیر و جاجیم صادراتی و فروشنده جاجیم استاندارد از شهرهای یزد و اصفهان می باشند. در همین راستا، شرکت و کارخانه های متعددی در داخل اقدام به تولید انواع زیرانداز کرده اند. البته، با این وجود تولید داخلی همچنان حجم واردات زیراندازهای مسافرتی و حصیری رو به افزایش است. در راستای کمک به اقتصاد کشور، تولیدکنندگان در شهر یزد سعی کرده اند به رشد صادرات انواع حصیر و جاجیم رونق دهند. علاوه بر آن، انواع حصیر و جاجیم تولید شده در اصفهان نیز برای صادرات بسیار خرید و فروش می شود. همچنین، در تهران شرکت های بسیاری در زمینه صادرات و هم چنین فروش زیراندازهای جاجیمی فعالیت دارند.

مرکز خرید عمده حصیر و جاجیم با کیفیت عالی

مرکز خرید عمده حصیر و جاجیم با کیفیت عالی

مرکز خرید عمده حصیر و جاجیم با کیفیت عالی در فروشگاه خاصی عرضه نمی شود زیرا در اکثر فروشگاه های مربوطه می توان بهترین انواع زیرانداز را خریداری کرد. خریداران در هنگام خرید باید به برند و کیفیت زیرانداز و همچینین طرح ها و شکل ظاهری آنها کاملا دقت کنند تا با اطمینان خاطر خرید کنند. لازم به توجه است که برخی نمونه های بی کیفیت زیراندازهای حصیر و جاجیم در برخی تولیدی ها و فروشگاه ها عرضه می شوند. زیراندازهایی که کیفیت عالی ندارند به راحتی پاره می شوند و یا حتی ضد آب نیستند. خرید عمده زیرانداز حصیری از مرکز خرید عمده حصیر و جاجیم، مزایای زیادی از جمله قیمت مناسب بدون واسطه و تنوع رنگ و سایز بالا برای خریدار حصیر دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم ساکت
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره تماس: 36939999-031
telegram icon کانال تلگرام: Channel@

دیدگاهتان را بنویسید